❗️❗️ Ważne informacje przed wejściem do salonu ❗️❗️

Bezwzględnie zabrania się wejścia do salonu osobom z podejrzeniem zakażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz osobom przebywającym na kwarantannie lub mającym w ciągu ostatnich 14 dni kontakt z osobami zakażonymi/ podejrzanymi o zakażenie, które z tego powodu objęto hospitalizacją, izolacją lub kwarantanną.

❌ Kryteria wskazujące na możliwość zakażenia wirusem:
🤒 Temperatura ciała powyżej 37,5 ˚C.
🤒 Suchy kaszel.
🤒 Duszności.
🤒 Trudności w oddychaniu.
🤒 Inne niepokojące objawy (bóle mięśniowe, utrata węchu/ smaku).

⛔️ Jeżeli zauważą Państwo u siebie przynajmniej jedną z powyższych dolegliwości prosimy o telefoniczne (tel. +48 881 472 733) przeniesienie terminu wizyty i nie wchodzenie do salonu ⛔️

➡️ Rezerwacja wizyty.
✅ Wizytę można umówić telefonicznie tel. +48 881 472 733, e-mailem recepcja@coco-time.pl bądź poprzez portal internetowy www.moment.pl/coco-time. Jesteśmy dostępni również na Facebooku i Instagramie. ❗️NIE PROWADZIMY ZAPISÓW W RECEPCJI SALONU❗️
✅ W trakcie umawiania wizyty Klient zostanie poinformowany o konieczności przełożenia terminu w przypadku wystąpienia objawów zakażenia wirusem.

➡️ Sprzedaż kosmetyków i bonów podarunkowych.
✅ Kosmetyki i bony podarunkowe można zakupić tylko w przypadku wcześniejszego ustalenia szczegółów zamówienia telefonicznie lub internetowo. Pracownik recepcji przygotuje zlecone zamówienie i ustali termin jego odbioru.
✅ Prosimy o płatności bezgotówkowe (ewentualnie wyliczoną kwotę gotówki).

➡️ Oczekiwanie na wizytę.
✅ W salonie może przebywać maksymalnie 5 Klientów w jednym czasie. Poczekalnia w salonie jest wyłączona z użytku. Prosimy wchodzić do salonu nie wcześniej niż na 5 minut przed rozpoczęciem wizyty.
✅ Na wizytę proszę przychodzić bez osób towarzyszących (wyjątkiem jest jeden rodzic/ opiekun osoby niepełnoletniej).
✅ Informujemy, że w salonie nie serwujemy kawy/ herbaty, dostępna jest woda mineralna w jednorazowych kubkach.

➡️Obowiązkowa procedura przed i po zabiegu w recepcji salonu

❗️UWAGA: Prosimy nie używać telefonów komórkowych w trakcie trwania całej wizyty w salonie ❗️

Po wejściu do salonu:
✅ Zachowanie odstępu 2 m od pozostałych osób przebywających w salonie (nie dotyczy odległości od kosmetologa podczas zabiegu oraz od pracownika recepcji- odstęp wyznacza lada recepcyjna).
✅ Dezynfekcja dłoni (zgodnie z opisaną procedurą, preparat dostępny w recepcji).
✅ Nałożenie rękawiczek (zgodnie z opisaną procedurą, rękawiczki wydaje pracownik salonu).
✅ Nałożenie maski ochronnej (zgodnie z opisaną procedurą, maseczki wydaje pracownik salonu).
✅ Wypełnienie ‘Karty wywiadu epidemiologicznego’ (brak zgody na wypełnienie ankiety jest równoznaczny z anulacją wizyty).
✅ Badanie temperatury (termometr bezdotykowy) przez pracownika salonu (brak zgody na pomiar temperatury jest równoznaczny z anulacją wizyty).
✅ Wypełnienie ankiety przeciwwskazań przed zabiegiem (opcjonalnie wypełnia kosmetolog podczas wywiadu w gabinecie).

Po zakończonej wizycie:
✅ Prosimy o bezgotówkowe rozliczenie płatności (ewentualnie wyliczona kwota gotówki).
✅ Kolejne wizyty sugerujemy umówić telefonicznie/ internetowo (pozwoli to usprawnić proces przyjmowania Klientów w salonie).
✅ Przed wyjściem z salonu należy zdjąć rękawiczki i ponownie zdezynfekować dłonie.

💜 Drodzy Klienci, przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z wprowadzenia nowych procedur w salonie. Mamy przekonanie, że zastosowane środki ostrożności pomogą nam w bezpieczny sposób wykonywać pracę i wykluczą ryzyko zachorowania zarówno dla Państwa jak i pracowników naszego salonu 💜